הצהרת נגישות

מעודכן ליום 31/01/2023

אנחנו בחברת ארונא מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.

כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.

על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 (סימן ג': שירותי האינטרנט),

האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1

הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.

השקענו כמות משאבים משמעותית בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.

אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת UserWay, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).

ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של UserWay על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:

התאמת האתר למשתמשי קורא מסך, אפשרות לניווט באמצעות מקלדת, הגדלת פונטים, עצירת הבהובים, ניגודיות, הדגשת קישורים, שינוי פונט, ועוד אפשרויות רבות עליהן ניתן לקרוא כאן, פתרון הנגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA  ועוד.

אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו.

אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:

 

רכז תחום הנגישות – שלומית אלבז – 0522308085

דוא"ל – shlomit@zedka.co.il

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:

  • תיאור הבעיה
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  • באיזה דף גלשתם?
  • סוג וגרסה של הדפדפן
  • מערכת הפעלה
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)

 

הסדרי נגישות בארגון:

  • הסדרי הנגישות הפיזית – דרכי גישה לנכים
  • מוקד טלפוני נגיש
  • דרכי יצירת קשר וחלופות כמו SMS או דוא"ל לטובת אנשים לקויי שמיעה וחירשים